dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas everybody!

Let is snow, let it snow, let it snow.. Please Nederland, let is snow.

Ho-ho-ho Merry Christmas!
Al een tijdje regent het veel in Nederland, en is het nogal donker, en ongezellig weer. Maar eindelijk worden we beloond voor al die kou: Kerst! Christmas! De tijd van liefde, gezelligheid, en sneeuw!
Nou ja sneeuw.. Helaas geen witte kerst dit jaar..

Iedereen kent wel het kerst verhaal, en in deze tijd gaan ook veel mensen naar de kerk. Ik ben gelovig, dus ik ga sowieso naar de kerk, maar zeker in deze tijd is de kerk erg vol, en zijn er mooie diensten.

Vandaag laat ik jullie een heleboel leuke foto's zien over de Kerst, en de tijd daar rondom, dus ga er lekker voor zitten: pak een grote kop thee, of hot chocolate en wat kerstkransjes of speculaas (sorry, nog een beetje blijven hangen bij Sinterklaas) en geniet van dit artikel!














 
Al de foto's heb ik van we heart it. *klik*
 
Ik hoop dat jullie hebben genoten, en dat jullie vandaag een fijne kerst hebben en dat jullie ook morgen nog lekker genieten van de kerst!
 
xoxo
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!