zondag 30 december 2012

Lay-out maker gezocht!

Ik ben gewoon niet heel erg handig als het gaat om lay-out maken. Ik heb het wel eens geprobeerd op paint, maar dat werd dan gewoon echt lelijk. Ik heb er ook niet echt een goed progamma voor, want ik ben bang als ik die dan aanschaf, ik er vervolgens niks van bak en mijn geld eraan heb verspild. Beetje zonde dus. Daarom zoek ik iemand die mijn lay-out wil gaan maken.
Met name de bovenkant, dus mijn naam. Ik wil een leuk logo, en gewoon mijn naam BEM in beeld, met wat leuks er omheen.

Weet jij iemand die dat heel erg goed kan? Of ben jij er zelf heel erg goed in? Pleaseeeee, let me know! Je kan me mailen naar: heleenpfrommer@gmail.com maar je kunt ook gewoon hieronder een reactie achterlaten.

En dit was het eigenlijk al weer, niet heel bijzonder, maar ik wil gewoon graag een mooie lay-out, zodat mijn blog er gelijk wat proffesioneler uitziet. Ik hoop dat jullie iemand weten!

Bye bye!

xxx
Heleen

2 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!