maandag 31 december 2012

December pictures.

December is alweer bijna voorbij, 2012 dus ook. Vanacht knallen we het jaar uit, met oliebollen, vuurwerk, en met lieve vrienden en familie. Toch nog een artikel vandaag, verwacht er niet te veel van, maar hier is de December pictures!


Sneeeuw!
 


Surprise van mijn vader voor mij, hoe cool?
 

 
Natuurlijk mooie kerst versiering in huis!
 



Een bandje om te laten zien dat je tegen homofobie bent, ik droeg hem op paarse vrijdag natuurlijk. Stop homofobie!
 


Kerstdiner. (voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht - nagerecht)
 



Kerstgala! Haartjes netjes, mooi jurkje aan, hoge hakken! (met gouden glitters!)
 


Heerlijke cupcakes maken met mijn zus.
 


Naar het glazen huis! Was super tof om te zien!
 


Lekker wezen shoppen bij de Lush met mijn nichtjes en zus!
 

 
Lekker wintergevoel: openhaardje aan.
 
 
 Hmmmmm..
 
 
En dit was het alweer! Bedankt voor het kijken, en lezen!
Ik wens jullie een super super mooi 2013, en een hele knallende jaarwisseling!
Have fun! En tot volgend jaar!
 
Liefs,
Heleen


1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!