zaterdag 15 december 2012

Whats on my nails? #10 'Shine purple like a diamond.'

Hoe is het met jullie? Gaan jullie nog wat doen deze zaterdag? Ik wel, dus daarom plaats ik dit artikel vroeg: De Whats on my nails #10! Enjoy!

Whats on my nails?
This is on my nails!




Nou whats on my nails? Een paarse lak. Gisteren was het paarse vrijdag, een dag waarin je kan laten zien dat je tegen homofobie bent. Dus je kan wat paars aandoen, nou dat was ik, zo dom als ik ben, vergeten, maar ik had wel mijn nagels paars gelakt. Het is de kleur Grape.. Set.. Match van O.P.I. Een prachtige paarse lak, met glitters en gouden shimmers. Wauw, een lak waar ik uren naar kan kijken, nog meer kleuren in kan ontdekken. Een van mijn favoriete lakken van O.P.I , love it! Ik heb op mijn ringvinger nagel ook nog 2 zilveren rhinestones. Like?
 


 
Bye bye!
 
Liefs,
Heleen

2 opmerkingen:

  1. Mooi! :D leuke blog trouwens, ik heb je gevolgt met bloglovin, zou het leuk vinden als je me terug zou volgen maar het hoeft natuurlijk niet ;p xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk volg ik je terug! Altijd leuk om nieuwe blogs te leren kennen. Leuk dat je me volgt Anouk!

      Verwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!