vrijdag 14 december 2012

Even bijpraten..

Vandaag weer even een klets artikel. Dat is wel nodig, vond ik.
Dus kijk verder als je het interessant lijkt, en anders kijk je morgen gewoon weer naar de 'Whats on my nails' hihi.

Hoeveelheid artikelen.

Zoals je misschien al wel hebt gemerkt, doe ik om de dag een artikel.
Ik wilde eigenlijk elke dag een artikel, maar dat gaat gewoon niet met school, en met sport. Daarom om de dag een artikel.

Lifestyle.

Sinds kort kan je nu ook op mijn blog lifestyle artikelen vinden! Ik was er totaal niet bekend mee, maar het leek me leuk om toch eens te 'proberen.' Nu ik al vaker een lifestyle artikel hebt gemaakt, leek het me leuk om dat wat vaker te gaan doen.

How think about.

Laatst vroeg ik wat jullie vonden van een artikel, waarin ik zeg wat ik ergens van vind. Dat kan make-up zijn, maar ook tattoeages bijvoorbeeld. Ik kreeg niet veel reacties, dus nu, laatste kans. Als je wilt dat de 'How think about' er moet komen, laat het dan snel hieronder achter!

Youtube.

Met youtube gaat het prima. Ik heb 9 abonnees, en weet je, daar ben ik best wel blij mee. Het is niet veel, maar als nog: 9 mensen die naar je filmpjes kijken. Ik hoef echt niet miljoenen abonnees, ik ben blij met mijn 9 abonnees hihi.

Ik wil nog even zeggen, dat er elke week een filmpje op mijn kanaal staat! (youtube naam: beautylifeofheleen)

School.

Ja, ik heb het super druk op school. Ik moet veel verslagen maken, leren, en je kent het wel. Daarom wat minder artikelen met eigen foto's, omdat ik laat uit ben, en omdat het nu al heel snel donker wordt, en ik dus daarom geen mooie foto's kan maken.

Nou dit was het, ik zie jullie morgen weer!

xxxx
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!