woensdag 12 december 2012

Winactie esliek! - Doe mee!


O jee, o jee, alweer! Sorry, maar de laatste tijd heb ik heel veel van dit soort artikelen, maar ik krijg er wel veel leuke reacties op. En wat is het vandaag weer een leuke winactie, van Esther, oftewel esliek! Dus kijk verder om te weten wat je moet doen, en verdere informatie.

Het is dus een winactie van esliek, een een super leuke youtuber vind ik zelf. Misschien ken je haar al, misschien niet. Ze heet dus esliek op youtube, kijk zeker een keer een filmpje van haar! En abonneer dan ook maar meteen!

Ze heeft 1000 abonnees, super tof! En daarom houdt ze een winactie! Je kan heel erg veel leuke prijsjes winnen, van nepwimpers tot lekker snoep. Hier de link met een filmpje waar ze alle informatie verteld, dus ben je geinterresseerd, kijk hem dan zeker even:
Winactie 1000 abonnees!
Ik doe zelf ook mee, maar ik ga geen shout out maken, want ik heb het gewoon te druk. Maar als je een shout out, intro, of een leuk filmpje maakt kom je twee keer in de fruitmachine. Een soort spel, of iets dat random een winnaar uitkiest. Kijk het filmpje om te weten wat je nog meer moet doen.

Nou, ik zou het heel erg leuk vinden als je mee doet, ze verdiend het!

Liefs,
Heleen

2 opmerkingen:

  1. Leuk ik ga zeker mee doen :) volg haar ook op youtube en zo :D
    Doe je ook mee aan mijn winactie ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik je winactie inderdaad gezien, maar ik heb een van de lakjes al, dus sorry, maar als er nog eens een winactie komt, doe ik zeker mee!

      Verwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!