zaterdag 22 december 2012

Whats on my nails #11 'Black and gold.'


Whats on my nails #11 , precies op tijd haha! Vandaag laat ik dus weer zien wat ik op mijn nagels heb, veel plezier met kijken en lezen!

Whats on my nails?
This is on my nails!



Ik heb op mijn nagels een zwarte lak, met daarover een gouden glitters. Op de foto zie je het niet goed, maar er zitten ook wat rode glitters hier en daar. De basis lak (de zwarte lak) is van La Femme, en de glitterlak is van essence. De zwarte lak droogt niet snel, en zelfs na tien minuten vind ik hem nog niet super droog. Wel dekt hij in een laagje, maar dat had ik ook wel verwacht, het is immers een zwarte lak.
De lak van essence is juist een topper in drogen! Hij droogt heel erg snel, in 3 minuten ongeveer. En hij geeft in een veeg mijn hele nagel een geweldige gouden glitter! Ik ben dol op deze lak!





Vandaag weer twee artikelen, anders red ik het niet voor de kerst.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne kerst!
 
Liefs,
Heleen.

3 opmerkingen:

  1. oeh dat essence nagellakje heb ik ook, staat erg mooi over een zwarte lak! Leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Staat echt mooi! En wat een mooie nagels dat je hebt! (is dat niet de lak die je kan winnen bij de winactie van Judith??) xx Dzinh

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!