zondag 9 december 2012

Whats on my nails #9 'Alice had a vision - again.'

De Whats on my nails, tja, weer een dagje later. gisteren had ik het druk, en geen tijd om een artikel te schrijven en te plaatsen. Sorry! Maar hier is hij: Whats on my nails #9 ! (Hebben jullie een leuk idee voor de Whats on my nails #10 ? )

Whats on my nails?
This is on my nails!

 
 






 
Op mijn nagels heb ik gewoon een kleur. Ik had weinig tijd om mijn nagels te lakken, vandaar dat ik geen nail art heb gemaakt. Maar het is wel een prachtige kleur, van essence. Het is een lak uit de 'Twilight breacking down part 2' collectie. Hij heet 'Alice had a vision - again.' Een mooie donkere lak, bijna zwart, met groene en paarse glitters. Ook zitten er wat gouden shimmers in. Echt een hele mooie lak, en hij blijft goed zitten.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, het wou even helaas niet helemaal lukken met foto's en de tekst deed heel erg raar, om een vage reden. Maar toch.

Ik zie jullie snel weer!

xxx
Heleen

















1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!