vrijdag 25 januari 2013

Some inspirations for.. een mooie ooglook #2.

Hey!
Weten jullie nog wie ik ben? Haha!
Het lijkt wel alsof ik een maand niet meer geblogd heb, maar hier ben ik weer! (Na 4 dagen. ;) ) Zoals ik in het vorige artikel al heb verteld, heb ik deze week een toetsweek gehad. Negen toetsen, veel leren dus. Daarom heb ik geen artikelen geplaatst en ook geen filmpjes. De toetsweek ging over het algemeen wel redelijk volgens mij. Biologie, Frans en wiskunde waren erg lastig.. De cijfers heb ik nog niet terug, ik hoop dat ik ze snel te horen krijg!

Maar ja, vandaag weer een artikel bomvol leuke foto's van prachtige ooglooks, dit keer felle kleurtjes. Kijk je mee?




















En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het weer mooie ooglooks vonden. Alle foto's zijn weer van weheartit.com. Laat met weten of jullie nog een keer zo'n artikel willen, dan ga ik gewoon weer even zoeken! Volgende keer misschien met een thema?
 
Liefs,
Heleen
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!