vrijdag 15 februari 2013

Sieradenkistje.nl.

Al een hele tijd geleden zat ik op hyves (hyves, ja, laten we maar zeggen: een eeuw geleden.) en toen kwam ik een hele gave site tegen: sieradenkistje.nl. Vandaag laat ik jullie mijn sieraden zien die ik van sieradenkistje.nl heb, en wat ik van de site vind etc.


Sieradenkistje.nl

''Sieradenkistje.nl verkoopt handgemaakte, maar ook ingekochte sieraden.
Je kunt hier terecht voor o.a. kettingen, oorbellen en ringen. Alles voor in je sieradenkistje dus!'''

Ze verkopen hele leuke sieraden, een beetje in een vintage stijl, maar ook super trendy en hip! En voor een heel goed betaalbaar prijsje. Hieronder een linkje, kijk er zeker een keertje op, echt de moeite waard!
http://www.sieradenkistje.nl/

Verzending.

De verzendkosten zijn niet super hoog volgens mij, ik weet het niet precies meer, maar volgens mij rond de 4 euro. En bij 25 euro of meer heb je gratis verzendkosten.
Ook krijg je als je vaker besteld een leuke extra!


Ik heb er een leuke lipbalm bij gekregen de laatste keer dat ik iets had besteld, echt heel erg leuk! Super goed is hij niet, maar de verpakking en de gedachte erachter vind ik wel super leuk. Ook kreeg ik een ring, maar helaas ben ik die ergens kwijt geraakt.


Het wordt heel erg schattig bezorgd in een heel leuk doosje! Dit gebeurde, bij mij tot nu toe, altijd. Super schattig!

Sieraden.

Zoals ik net al zei, verkoopt sieradenkistje.nl hele leuke vintage sieraden, maar ook hele trendy sieraden! Je vind daar hele leuke kettingen, armanden, ringen, maar ook vind je op sieradenkistje.nl haarspeldjes, horloge's en nog meer leuke dingen! Ik ga jullie nu mijn sieraden van sieradenkistje.nl laten zien.

Als eerste mijn kettingen.
 
Laat ik beginnen met mijn schattige nikon cameraatje. Helaas is deze niet meer te krijgen op sieradenkistje.nl. Super jammer, omdat hij echt heel erg lief is. Ze hebben nog wel andere leuke camera's op sieradenkistje.nl, dus ben je daar nog naar op zoek? Je kunt bij deze webshop terecht.
 
Dan mijn ketting met het ankertje eraan. Hij is heel mooi, een ketting die je niet vaak tegenkomt. Er zat nog een heel leuk rood strikje aan, maar helaas is die er afgevallen, en krijg ik hem er niet meer goed aan. Jammer, maar wel een hele leuke ketting! Helaas is ook deze niet meer te koop, en ze hebben er ook niet echt een vervanger voor, jammer, want het is echt een gave ketting.
 
En als laatste ketting, een ketting met een hele grote uil. Ik denk dat dit mijn favoriet is. Ik draag hem heel graag, omdat hij lekker opvalt en super mooi is! Wel moet ik erbij zeggen dat het oogje er al twee keer af is gevallen, jammer, maar je kan hem er heel gemakkelijk weer op lijmen. Hij heet trouwens 'Big Owl' en is €8,50 maar nu afgeprijsd naar €6,95!
 
De kettingen zijn best lang, daar moet je van houden, ik vind het persoonlijk wel heel erg mooi.
 
 



















En dan alweer als laatste sieraad, deze ring. Hij is super schattig! Het is een heel klein uiltje, zo lief! Hij staat heel tof met mijn uilen ketting, super combinatie!
Deze ring is €6,95.

Ik had nog een ring (die ik er gratis bij heb gekregen) maar helaas kan ik die dus niet meer vinden.


Sieradenkistje.nl verzend redelijk snel, en ook prima eigenlijk. Het is me een keer gebeurd dat een ringetje kapot was, niet van mij, maar voor een verjaardag. Dat kan gebeuren natuurlijk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot morgen!

Liefs,
Heleen




3 opmerkingen:

  1. Ik ken het ook al! Zelf heb ik de uil ook, een van mijn favoriete ketting! Nog een fijne vakantie! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad echt een hele leuke winkel. Ik heb er zelf ook al een aantal keer iets besteld en ook ik kreeg het in zo'n superschattig doosje. Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!