donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag.

Happy valentine!

Vandaag is het valentijnsdag, dat betekent tijd voor een artikel vol liefde! Maar wat vind je nou eigenlijk van valentijnsdag? Doe jij er iets aan?


Persoonlijk vind ik valentijnsdag heel erg leuk. Ik doe niet zo gek veel op valentijnsdag, maar ik kan wel genieten van al die leuke foto's en gewoon lekker met vriendinnen. Vroeger heb ik nog wel eens wat jongens verrasd met een gedicht, kaartje of roos, nu eigenlijk niet meer. Toch is het wel een hele leuke dag, ook al ga je geen jongen verrassen of een dagje met je vriendje op stap. Een lekker dagje met vriendinnen, leuke films, roze, nagellak, en lekkere hartjes schuimpjes is toch ook niet verkeerd?

Natuurlijk is het een dag vol liefde, en wie weet wordt jij vandaag nog wel verrasd door je geheime aanbidder!

Je hoeft natuurlijk geen brief naar iedere vriendin te sturen, maar valentijnsdag is ook bedoeld om te laten zien hoeveel je van iemand houdt. Dus een sms, whapp, of een ander lief berichtje op valentijn is altijd leuk om te sturen, en natuurlijk ook om te krijgen!

Wat vind jij van valentijn? Ga jij iemand verassen?

Ik wens jullie allemaal een hele fijne valentijnsdag, en laat me weten hoe jouw dag was!

Love, hugs, kisses,
from Heleen.







 

5 opmerkingen:

  1. Mmm en lekker wegdromen in romantische films.
    Beetje jammer want twee dagen geleden is het op eens uitgegaan :(

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww...maak je niet druk. Hij was misschien wel super maar..er zijn nog zoveel jongens! :) Ik hoop dat hij zich nog bedenkt...of heb jij het uitgemaakt? Maar eigenlijk, mag ik mij hier niet mee bemoeien...xxx

      Verwijderen
    2. Oh, wat vervelend! Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt gehad, en anders: vergeet de jongen, plan een leuke dag met je vriendinnen, zoals ik al zei: het is geen dag dat je alleen met een jongen mag zijn, met vriendinnen is net zo gezellig!

      Verwijderen
  2. Aah zo leuk! Ik ben leuk verrast door mijn vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!