zaterdag 2 februari 2013

What's on my nails #17 'Gold and matt.'


Iets later, maar toch is hij er weer! What's on my nails nummer.. 17! Wauw, 17 alweer. :) Let's get started!

What's on my nails?
This is on my nails!


Vandaag heb ik niet echt iets bijzonders op mijn nagels. Geen nail art, gewoon een kleur. Wel een hele mooie! Het is nummer 650 'Goldfinger' van Catrice, maar hé? Waar zijn die mooie shimmers nou? Weg! Ik heb er een matte topcoat over heen gedaan van Gosh. Ik vind het wel een gaaf effect!





































And that's it! Hope you like it!

xoxo
Heleen















2 opmerkingen:

  1. Leuk, maar zelf zou ik het dan zonder de matte topcoat doen! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh dat vind ik wel heel mooi, mat goud goed idee! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!