zaterdag 13 april 2013

It's my birthday!

Hi!

Je leest het goed, ik ben vandaag jarig!
Het is 13 april en vandaag ben ik 13 geworden. 13, dat klinkt echt een stuk ouder dan 12. 12 vind ik jong klinken, 13 klinkt meteen een stuk ouder. Ja, ik heb lang gewacht tot mijn 13e verjaardag, eindelijk vandaag!

Vandaag vier ik vanaf half 11 tot 5 uur mijn verjaardag ongeveer, daarna ga ik serveren met mijn nichtjes en zus op een feest van een kennis. Tot laat in de avond.

Een birthday haul volgt!

Er is vandaag geen 'What's on my nails' misschien schijf ik die door naar een andere dag, misschien doe ik die helemaal niet.

Liefs,
Heleen

4 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag! Ik heb nog iets speciaals voor jou in petto! Check deze avond mijn blog maar! :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WIEEEH GEFELICITEERD HELEEEN!
    Je bent nu ook 13 =D.
    Ik hoop dat je een super dag hebt.

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!