maandag 15 april 2013

Landen en plaatsen waar ik nog heen wil.


Ik ben gek op vakantie, om weer lekker naar een ander land te gaan, en heerlijk te relaxen en niks te doen. En zoals elk mens denk ik wel, wil ik nog wel naar heel veel plaatsen en landen. Ik denk dat iedereen dat wel wilt. In dit artikel laat ik een paar plaatsen zien waar ik nog graag heen wil!


New York.

 
Lekker orgineel. New York. Wauw. Ik zou me daar helemaal blut shoppen, en in alle winkels gaan die ik tegen kom. Geweldig. New York.
 
London.
 
 
Ik wil me ook in London helemaal blut shoppen. Ook wil ik lekker toeristisch doen en alle telefooncellen in gaan, london eye bekijken, en alle andere toeristische dingen bekijken. Lijkt me heel erg leuk. Maar vooral veel shoppen.
 
Ibiza.
 
 
Ik wil heel erg graag met al mijn vrienden naar Ibiza, het eiland waar je dag en nacht feest. Nou ja, 's avonds en 's nachts feesten, overdag lekker luieren aan het strand. Heerlijk lijkt me dat.
 
Indonesiƫ.
 
 
Indonesiƫ lijkt me werkelijk prachtig. Prachtige stranden, en lekker ver weg, dus ook wat van de andere cultuur proeven. Ja, ik wil heel graag naar Indonesiƫ.
 
Suriname.
 
 
Suriname lijkt me geweldig, en ook wel fijn dat ze er een beetje nederlands praten. Het lijkt me gewoon ontzettend gezellig, en heel erg mooi.
 
Hawaii.
 
 
In Hawaii wil ik super graag leren surfen, lijkt me heel erg tof. En zwemmen in de diepe zee, met allemaal vissen om me heen. Eng. Maar wel tof.
 
Dit was het! Natuurlijk zal ik wel iets vergeten zijn, maar dit is het wel ongeveer.
Ook wil ik nog naar Rome, maar daar ga ik binnenkort al heen *doet een dansje*.
 
Liefs,
Heleen
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!