donderdag 18 april 2013

Mijn inglot palette.


Voor mijn verjaardag mocht ik een inglot palette uitzoeken. Heel erg tof, en ik heb gekozen voor een mooie highlighter en een matte bruin. Vandaag laat ik hem jullie zien, ben je benieuwd naar mijn inglot palette? Lees dan snel verder!




 
Ik heb dit palette dus zelf samengesteld, dit zal je dus niet zo in de inglot stores zien liggen. Je koopt dus een leegpalette, en je kan die vullen met oogschaduws van inglot. Je kan de oogschaduws er ook uit halen. Dat kost €18,-. Ik heb deze gekregen, maar weet wel dat er een actie was, dat het nu in plaats van €18,- , €8,- was. Dit was / is alleen in de inglot store in Amersfoort. Kijk zeker even of die actie nog loopt!  Natuurlijk kan je ook kiezen voor een palette met meer kleurtjes, dit is wel duurder, maar misschien ook wel voordeliger.

 
Dit is mijn palette. Mijn palette. Mijn unieke palette. Klinkt dat niet leuk? :)
De verpakking vind ik echt heel erg mooi. Mat, met (heel vaak) inglot erop. Super mooi. Hij sluit met een magneetje.


Boven: In de schaduw.
Onder: In de zon.
 
En dit zijn de kleurtjes. Sorry trouwens voor die rare stip, dat ligt aan mijn camera. De matte bruin is nummer 357 en de highlighter is nummer 30. Beide super mooi. De bruin is heel basic, maar heeft toch een mooie finish, en ik vind het een mooie kleur en je kan er een goede look mee maken.
De highlighter bevat heel veel shimmers, en een mooie perzik / gouden glans. Heel erg mooi. Voor een highlighter is hij best gepigmenteerd, je zou deze dus ook prima voor over het bewegend ooglid kunnen gebruiken.


 
Dit zijn de swatches. De oogschaduws zijn heel goed gepigmenteerd, en ik vind ze ontzettend mooi.
 
Conclusie.
Ik ben super blij met deze twee schatjes! Ze zijn geweldig mooi, en goed gepigmenteerd. Ze werken heel fijn, en zijn heel prima voor een basic ooglook. Ik ben dol op deze oogschaduws!
 
 
Je kan zelf een palette samenstellen bij inglot stores, in bijvoorbeeld Amersfoort of Amsterdam, of in de V&D. Maar let op! De inglot stores gaan weg uit de V&D. De inglot stores zelf gaan niet weg uit nederland, maar wel die in de V&D.
 
Liefs,
Heleen

3 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!