woensdag 17 april 2013

Update #4 - 7,5's en 6jes, zomer, Rome, oude mensen en more.

Let's get personal! Het is weer tijd voor een persoonlijke update, laten we maar snel beginnen!


Toetsweek.

Laatst had ik een toetsweek, en ik heb geknokt om elke dag nog steeds een artikel online te gooien. En het is gelukt! Happy me. Ja, daar was ik blij mee. Mijn toetsen gingen prima, en ik heb geen onvoldoendes gehaald. Geen geweldige cijfers, 6jes en een aantal 7,5's. (Is 6jes en 7,5's logisch Nederlands?) Maar het zijn voldoendes. Alleen heb ik wiskunde nog niet terug, dus dat wordt spannend, want wiskunde is totaal niet mijn vak.

WINACTIE.

Ik heb super leuke dingen gehaald voor de winactie die volgende week online komt. Ik ben super excited om jullie alle dingetjes te laten zien, maar ik en jullie moeten nog even wachten. Kun je nou echt niet wachten? Doe dan mee aan de give away die nog tot 20 april loopt! Het artikel daarvan vindt je hier.

ZOMER.

In de vorige update vertelden ik over mijn lente kriebels, maar nu heb ik toch echt wel heel erg veel zin in de zomer. Het begint steeds warmer te worden, en mijn korte broekjes en topjes liggen al in de kast, dus ik zeg: LAAT DE ZOMER MAAR KOMEN.

Romeeeeee.

JAAAAAAAA EINDELIJK. 27 April vertrek ik met het vliegtuig naar Rome met mijn vader. Dit is iets van ons gezin, als je naar de middelbare school gaat mag je een plaats uitkiezen waar je graag heen wilt (in Europa) en dan ga je daar heen! Ik heb gekozen voor Rome, ik kan niet wachten om te gaan. Misschien ga ik vloggen, en als ik leuke dingetjes geshopt heb, laat ik die ook nog even zien in een filmpje.

1 keer in de week een filmpje.

Over filmpjes gesproken: ik ga 1 keer in de week een filmpje uploaden in plaats van 2 keer in de week. Ik heb het wat drukker dan normaal, vandaar dat ik het iets verlaag. Hopelijk vinden jullie het niet erg.

Hoe gaat het met mij?

Het gaat goed! Ik ben super blij met mijn vrienden en vriendinnen, ze zijn gewoon zo lief. Misschien een beetje cliché, maar ik hou van ze. Ik besef dat de laatste tijd steeds meer. Hoe lief ze eigenlijk zijn. Ja, ze zijn lief. En hoe gaat het met mij? Prima. Alles gaat wel oké. Op dit moment moet ik wel even gaan leren, want morgen heb ik een toets. 2 zelfs. Godsdienst en Techniek. Hopelijk komt dat goed.

Ik hou van oude mensen.

16 April, gisteren dus, ben ik naar een bejaardentehuis geweest met mijn klas. We gaven een optreden, we deden een paar liedjes, dansen en scènes uit de musical. Het was ontzettend leuk, en de oude mensen waren super aardig. Een man zat de hele tijd uit te sloven, en hele verhalen te vertellen, echt te lief. Ik hou zoveel van oude mensen, en eigenlijk vind ik ze ook zielig. Wie het ook is, en welk karakter die gene ook heeft, ik vind ze zielig. Ik moet zelfs soms bijna huilen als ik ze alleen zie zitten.

See you!

xoxo
Heleen
 


2 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!