dinsdag 23 april 2013

Review: Nailart penselen set 4-delig - cbc-beauty.nl


Het is tijd voor weer een review van een van mijn producten van de leuke webshop cbc-beauty.nl. Vandaag review ik een 4-delig kwastensetje van cbc-beauty.nl. Veel plezier met lezen!
 
Het kwastje setje bevat 4 kwastjes. Een kleine waaierkwast, een lang dun kwastje, een lang breed kwastje, en een klein en dun kwastje. Het setje kost €3,75. Echt niet duur voor 4 kwastjes. Maar is het je geld ook waard? 

 
Zoals je kunt zien, steken er geen enkele haartjes uit, gewoon erg netjes.
 
 
Het kwastensetje wordt trouwens netjes bezorgt in een zakje, waar je ze daarna ook weer in kunt bewaren. Ook zaten er een soort plastic velletjes om de haartjes.

 
Of ik hem fijn vind? Ontzettend fijn! De kwastje zijn heel erg fijn, er steken geen haren uit, en je kan er gewoon hele mooie nail arts mee maken. Het waaierkwastje en het korte, dunne kwastje vind ik het allerfijnste. Dat zijn mijn 2 favorieten. De andere 2 zijn ook fijn, maar niet zo fijn als die 2.
 
Conclusie.
Dit is echt een fijn setje, voor weinig geld. Ze werken erg fijn, ook omdat het steeltje niet zo lang is, en hij ligt stevig in je hand. Echt een aanrader is dit setje!
 
Liefs,
Heleen





1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!