vrijdag 26 april 2013

Review: P2 ridgefiller.


Ik kocht in duitsland twee producten van P2, waaronder een ridgefiller. Een ridgefiller is een soort base coat dat je op je nagels aanbrengt om je nagels netjes te lakken, zonder je nagellak streperig op te laten drogen. Doet deze ridgefiller van P2 wat hij belooft? Lees verder voor een antwoord!




Dit is hem dan. Een ridgefiller die 10 ml bevat. De verpakking is heel simpel, super basic, met een zilveren dop. De dop is wel een beetje licht, wat niet echt fijn in de hand ligt. De ridgefiller is €1,75 wat ik echt niet duur vind. P2 is een duits merk die allemaal beautyproducten verkoopt, ook is dit merk alleen in Duitsland te koop helaas.

 
Het kwastje is klein en dun. Ik zit er niet zo mee, omdat mijn nagels niet ontzettend breed zijn. Toch kan dit wel echt een nadeel zijn, maar voor mij niet zo.
 

 
Op de foto's hierboven zie je de ridgefiller als ik hem net heb aangebracht op mijn nagels. Hier zijn ze dus nog nat. Dat zie je ook, geen kleurtje, heel iets roze, maar het droogt transparant op. Hieronder foto's als mijn nagels droog zijn:
 

 
Zoals je kunt zien droogt hij transparant en mat op. Je ziet hem niet zitten.
 
 
Ik vind dit product echt ontzettend fijn! Hij vult de lijntjes in mijn nagels goed in, en hij droogt heel snel op, en dus mat en transparant. Ik ben hier echt blij mee, ook omdat hij mijn nagellak veel langer laat zitten, top product!
 
Conclusie.
 
Ik vind dit product ontzettend fijn, hij laat mijn nagellak super lang zitten, en ik kan mijn nagellak er met geen mogelijkheid meer af krabben. (wat ik zonder deze ridgefiller wel altijd doe, maar nu niet meer, want dan maak ik mijn nagel kapot) Hij droogt snel, en je ziet hem niet zitten. I love this stuff!
 
Liefs,
Heleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!