zaterdag 27 april 2013

What's on my nails #28 'OMG There are glitters!'

 
Ik ga vanmiddag naar Rome, waar overigens nog een verslag van komt. Ik neem geen nagellak mee, dus ik wil dat mijn nagellak heel goed blijft zitten, dus heb ik die geweldige top coat van cbc-beauty.nl op gedaan. Oeps.. Al iets verklapt..



Dit heb ik op mijn nagels!
Ik heb 'Pink Friday' op mijn nagels, van O.P.I. Echt een favoriet. En als accent nagel, glitters! Dit is geïnspireerd op een foto die ik laatst tegen kwam op weheartit.com. Accent nagel betekent gewoon basic nagels, en een nagel die er uit springt. Dat is dus in dit geval de glitter nagel. Ik heb gewoon knutsel glitters gebruikt, werkt prima met een top coat erover heen. Ik vind het ontzettend gaaf, dit ga ik vaker doen!

 Als basecoat heb ik de ridgefiller van P2 gebruikt, klik hier voor de review.
 
GLITTERSSSSSSSSS.
 
Liefs,
Heleen
 
 

2 opmerkingen:

  1. Erg leuke nagels Heleen! Veel plezier in Rome! Maar, je zegt dat je geen nagellak meeneemt naar Rome, maar je koopt er toch wel in Rome, niet? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nagels, vooral dat je 1 nagel heb die er helemaal ''uit springt''! Ga ik ook een keertje doen :)

    x Annalies

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!