vrijdag 10 mei 2013

Essence TE 'Guerilla Gardening'.


Gisteren zag je al een nieuwe collectie van Catrice, vandaag is essence aan de beurt. Essence brengt een nieuwe trend collectie uit, een collectie met een aantal trends erin verwerkt, zoals de naam al zegt. I gonna show you!










Eyeshadow.

3 natuurlijke tinten, waar je een mooie look mee kunt maken. Essence belooft een zachte textuur.

Verkrijgbaar in:

- 01 Garden up!
- 02 My piece of land.
- 03 Plant the planet.

Prijs: €1,79


Eyebrow mascara.

Wil je je wenkbrauwen strak hebben? Gebruik dan deze eyebrow mascara van de Guerilla Gardening collectie van essence. Een voor de blond harig vrouwen / meiden, en een voor de brunette's.

Verkrijgbaar in:

- 01 Garden Girls.
- 02 My piece of land.

Prijs: €1,99


Lip cream.

Deze lip creams drogen mat op, en geven een mooie kleur, en veel pigmentatie. Geef je lippen een zomerse twist!

Verkrijgbaar in:

- 01 Mission Flower.
- 02 Floral Glam.

Prijs: €1,99

Cream to powder blush.

Deze cream blush geeft een mooi blosje op je wangen, met een poederig effect. Blijft de hele dag op zijn plek zitten, en zijn verkrijgbaar in aparte kleurtjes, die je niet vaak tegen komt!

Verkrijgbaar in:

- 01 Mission Flower.
- 02 Floral Glam.

Prijs: €1,99


Nail polish.

Een collectie zonder nagellak kan natuurlijk niet ontbreken, dus ook essence stopte een aantal leuke lakjes in de collectie. Een donker groene, een lemon kleurtje, een fuschia roze, en een rode nagellak. 

Verkrijgbaar in:

- 01 I'm the moss.
- 02 Plant the planet.
- 03 Mission Flower.
- 04 Floral Glam.

Prijs: €1,79


Nail effect powder.

Dit maakt je 'Garden look' helemaal af: velvet poeder. Een zacht, fluweel zacht, laagje over je nagels, wat lijkt op mos. Een mooie donker groene kleur, en een fuschia roze, past perfect bij de lakjes.

Verkrijgbaar in:

- 01 I'm the moss.
- 02 Mission Flower.

Prijs: €1,99


Nail art multi effect brush.

Breng het velvet poeder aan met deze bijpassende kwast, speciaal voor leuke nail arts.

Prijs: €1,99


Hair tie.

Deze leuke elastiekjes houdt je haar op z'n plek tijdens het tuinieren, en ziet er ook nog eens leuk en schattig uit.

Prijs: €1,99

Deze Trend edition ligt vanaf half mei in het kruidvat en trekpleister.

Wat vind ik ervan?

Tja, de collectie is leuk, maar niet echt voor mij bestemd. De oogschaduws zien er leuk uit, maar ik heb al veel van dat soort kleurtjes, al kan ik die groene kleur best gebruiken. De blush is leuk, en daar ben ik wel benieuwd naar, maar de kleuren zijn niet mijn smaak. Het velvet poeder spreekt mij ook wel aan, de roze dan. Een bijpassend nagellakje zou ik dan ook wel halen.

Voor de rest vind ik de collectie niet bijzonder, maar ik ben dus wel benieuwd naar de groene oogschaduw, (fuschia) blush, en het velvet poeder met een bijpassend nagellakje. 

Liefs,
Heleen


1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!