zaterdag 18 mei 2013

Heleen, waar zijn die 'What's on my nails'?

Ja, ik snap die vraag. Ik heb nu al 2 of 3 weken geen 'What's on my nails' gedaan. Ik swatch de laatste tijd steeds meer nagellak voor artikelen, en als ik dat laat zien in een 'What's on my nails' heeft het artikel met die nagellak, of nagellakjes niet zo heel erg veel zin. Daarom weet ik niet of ik nog door ga met de 'What's on my nails' artikelen, eigenlijk weet ik dat bijna wel zeker.

Maar wees niet getreurd, want ik ga elke zaterdag iets met nagels doen op mijn blog. Er komt dus vanaf volgende week elke zaterdag een artikel online op mijn blog met iets wat met nagels te maken heeft, denk aan swatches, nail arts, nagel filmpjes, etc. Ook zal ik dan af en toe weer een 'What's on my nails' gaan doen, dus die verdwijnt niet helemaal.

Hopelijk is het een beetje duidelijk, en begrijpen jullie het.

Vanaf volgende week dus geen 'What's on my nails - zaterdag' meer, maar een Nails Saturday. (?)

Hebben jullie ideeën voor een leuke naam, laat het dan weten!

Liefs,
Heleen

1 opmerking:

  1. Aww... wat jammer!
    Maar ik kijk wel al uit naar volgende zaterdag...ben benieuwd!
    Liefs, <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!