dinsdag 21 mei 2013

I like Jeffrey Campbell lita's: How about you?


Ik ben geobsedeerd door Jeffrey Campbell lita's, ze zijn zo gaaf. Voor de gene die niet weten wat Jeffrey Campbell lita's zijn: dat zijn pumps, maar niet zomaar pumps. In dit artikel laat ik ze zien, ik ben natuurlijk super benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat dat zeker weten bij de comments!




Deze zijn heel simpel, maar ik ben er helemaal verliefd op.


Heel erg gaaf voor de lente / zomer!


Heel classy, zou ook leuk staan onder een jurkje.


Mijn favoriet, zwart met spikes. Geweldig, echt perfect zijn deze. Wauw.


Deze zijn heel druk, maar echt super tof.


Weer met spikes, wat ik persoonlijk echt tof vind.


Ook weer heel erg leuk voor lente / zomer. Mooie kleur!


Even een foto met allerlei mooie lita's. Die met die bloemetjes zijn super tof!


Te schattig, die sokjes maken het helemaal af!


Heel erg tof, wel opvallend maar super gaaf.

Jeffrey Campbell lita's zijn dus hakken met een hoge plateau, en met veters. Ik vind ze echt heel erg gaaf, heel erg stoer en ontzettend mooi.

Wat vind jij van Jeffrey Campbell lita's?

xoxo
Heleen


2 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!