woensdag 22 mei 2013

Update #4 - Kamp, drukte, wanhopige zon zoekende.


Het is weer tijd voor een update, nummer 4. Over school, drukte, en meer. Benieuwd wat er op dit moment in mijn hoofd omgaat en hoe het met mij gaat? Lees verder.


Op dit moment ben ik erg druk, maar ja, dat heeft elke tiener denk ik wel.Ik dans elke dinsdag, en nu zijn we extra druk omdat we binnenkort een grote show hebben, een soort musical, met verschillende dansen dus. We gaan binnenkort ook niet alleen op dinsdagavond oefenen, maar op meer dagen, wat dus extra druk wordt. Maar dat is nodig want de show is al over 4 weken. Erg snel dus. Veel oefenen, ook gewoon thuis. Dus dat is het eerste waarom ik druk ben.

Dan wil ik ook nog elke week 1 filmpje online hebben op mijn YouTube kanaal BeautyLifeOfHeleen. En natuurlijk mijn blog. Dat is druk want ik wil gewoon elke dag een artikel online hebben. Maar ik heb er veel plezier in, hoe druk het ook is. Dansen, filmen, bewerken, foto's maken, artikelen schrijven.. Ik heb er veel plezier in, maar het kost veel tijd.


Ik ga vrijdag avond op kamp! Ik ga naar de kerk, en ook zit ik bij een soort 'club' (van de kerk) waar ik om de twee weken op zondagavond heen gaan. Vrijdagavond gaan we op kamp, en dan komen we zondagmiddag terug. Dat wordt voorwerken natuurlijk. Mijn mobiel is stuk. Nou ja, het geheugen is vol. * verdrietige, eenzame heleen * Nu denk je misschien: koop een nieuwe geheugenkaart. Maar ik heb bijna al het geld voor mijn iPhone, en als ik nu nog veel geld uit ga geven aan mijn 'oude' mobiel, gaat dat weer van het geld voor mijn iPhone af, en dat is ook zonde. Daarom moet ik even zonder, maar ik overleef het wel, want ik heb geen goede twitter en geen whatsapp op mijn mobiel. Dus heb ik er niet veel aan. Maar ik mis wel de radio, wat ik altijd herhaal altijd luister.

ZOMER. WAAR IS DIE ZON NEDERLAND. HET IS JSAKDHUSFDAGSHF EIND MEI.Boze Heleen. Boos. Boos. Boos. Waar is die zon? Alleen maar regen is wat ik de hele dag door zie. Ik word er bijna depressief van. Het is eind mei en wij zitten hier in de regen, terwijl we nu in de zon zouden moeten zitten met een koud glas drinken en in leuke korte broekjes. Waarom Nederland. Waarom.


Misschien weten jullie wel dat ik gefigureerd heb in een film, en mijn vriendin en ik praatten laatst weer over figureren  en het lijkt me best leuk om weer eens te doen, als een soort bijbaantje als dat gaat lukken. Ik moet alleen nog op zoek gaan naar een leuk en goed castingbureau, daar ga ik me in verdiepen, want het lijkt me best leuk, en de tijd dat ik in die film figureerde was echt ontzettend gaaf, en ik heb het enorm naar mijn zin gehad: de sfeer, de mensen, de camera's, het acteren. Het was echt leuk.

Voor de rest gaat het goed met mij. Gewoon goed. Ik krijg steeds meer plezier in het maken van video's en als ik eenmaal wil ik meer video's maken, en meer, en meer, en meer.. Hahaha! Maar dat is leuk, ik vind het echt leuk om te doen. Artikelen schrijven doe ik veel tussendoor, ik vind dat ik er wel wat meer tijd aan moet besteden, maar goed.

Ondanks dat ik redelijk druk ben, gaat het heel goed met mij, en vermaak ik me prima.

Hoe gaat het met jou?

Liefs,Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!