maandag 13 mei 2013

Review: Urban Decay Naked basics.


Ik kocht het naked basics palette van Urban Decay in Rome, wat jullie ook al gezien kunnen hebben in deze shoplog. Vandaag review ik dat oogschaduw palette, lees verder om te weten wat ik ervan vind!




Het oogschaduw palette is €25,-. Zeker niet goedkoop dus helaas.. Het palette bevat 6 oogschaduws en is te koop bij de Sephora, maar zoals jullie ongetwijfeld al weten, gaat Sephora weg uit Nederland per 1 juni, daarna zullen we het online moeten bestellen.


Het palette is best klein. Klein maar fijn. Het formaat is wel heel handig, lekker makkelijk om mee te nemen.


Venus - Foxy - Walk of Shame - Naked 2 - Faint - Crave.

Dit zijn de kleuren. Heel naturel, want daar staan de naked palettes ook wel om bekend, maar toch zitten er in dit palette ook wat donkere tinten, zoals Faint en Crave. Let's swatch it!


Venus - Foxy - Walk of Shame - Naked 2 - Faint - Crave.


De pigmentatie is super goed, misschien komt het niet zo over, maar dat komt omdat de eerste drie kleuren dicht bij mijn huidskleur liggen. De oogschaduws zijn bijna allemaal mat, op Venus en Crave na (daar zitten hele kleine glittertjes in, die je helaas niet zo goed ziet op camera).




De oogschaduws zijn heel erg zacht, het lijken wel cream eyeshadows maar dan een zachtere, fijnere structuur. Fall out krijg je dus zeker niet met deze oogschaduws. Ze blijven de hele dag op z'n plek zitten, en blenden goed, maar laten zich niet wegblenden.

 
Conclusie.

Ik ben werkelijk verliefd op dit oogschaduw palette van Urban Decay! De kleuren zijn mooi, heel zacht, goed gepigmenteerd, blenden goed, en blijven de hele dag perfect op hun plaats zitten. Ik ben dol op dit palette, ik raad hem zeker aan. Ik gebruik het palette bijna elke dag, vaak Foxy over het bewegend ooglid, Naked 2 aan de buitenkant van mijn ooglid,  Faint in mijn arcadeboog, en Venus als highlighter. Perfecte combinatie, snel en makkelijk. En mooi.


Liefs,
Heleen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!