woensdag 31 juli 2013

Column #1 - 15 facts about me.

Hoi allemaal,
Dit is mijn eerste artikel voor beautylifeofheleen. Ik ben Jamie en ben 15 jaar ik zal vanaf nu proberen elke woensdag een artikel te schrijven over: beauty, fashion maar ook persoonlijke dingen. enjoy!
Vandaag om jullie een beetje kennis te laten maken met mij heb ik hier een 15 facts about me,



  1. Zoals ik al zei ben ik 15 jaar en wordt op 13 november 16 jaar
  2. Ik werk elke vrijdag en zaterdag in de plus
  3. Ik woon in Hellevoetsluis, en stad/dorp?? Net onder Rotterdam
  4. ik heb zelf ook een youtube kanaal http://www.youtube.com/user/beautypassions
  5. Ik heb 2 jaar een beugel gehad maar sinds 16 juli is hij eruit.
  6. Ik heb 1 oudere broer van 19 In de eerste ging ik echt make-up gebruiken
  7. Na de zomervakantie ga ik naar de 4e
  8. Ik hou van beauty shoppen!!
  9. Chocola is mijn grootste verslaving
  10. Ik ben een mega fan van One Direction (directioner4life haha)
  11. Ik kijk het liefst Nederlandstalige films
  12. Ik ben best wel eigenwijs
  13. Ik ben tot nu toe 3x verhuisd in mijn leven
  14. Ik heb de beautywereld/youtube ontdekt door teske van teskuh.nl

Dit waren de 15 feitjes over mij, heb je nog vragen laat ze in de comments achter. En dan zie ik jullie volgende woensdag in mijn eerste echte artikel!
xo Jamie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!