dinsdag 30 juli 2013

Mijn favoriete youtubers.

Ik liet jullie eerder al mijn favoriete bloggers zien, en dat vonden jullie best leuk zag ik! Daarom leek het mij weer leuk om een soort zelfde artikel te maken, maar dan met mijn favoriete youtubers. Soms zie je wel eens dezelfde persoon als in het artikel van mijn favoriete bloggers, maar (bijna) alle bloggers hebben ook een youtube kanaal, dus dat is logisch.





Vera Camilla. - Veracamilla

Dit is denk ik logisch, omdat het ook mijn favoriete blogger is (of eigenlijk blogster ;) ) Ze maakt hele handige video's en ze heeft mij echt veel geleerd. Ik word super blij van haar video's, ik vind haar echt leuk!

Diana. - Disfordazzle

Behalve dat ze super mooi is, vind ik haar video's ook heel erg leuk. Ze maakt handige tutorials en is gewoon super vrolijk!

Mascha. - Beautygloss

Ik vind Mascha's video's echt super leuk omdat ze het heel persoonlijk maakt, en ik vind haar gewoon echt een heel erg leuk persoon.

Jack and Finn. - Jacksgap

Kijk naar ze en je begrijpt me. H O T

Zoe. - Zoella

Ik ben fan van Britse youtubers, hun accent.. Ik ben er zo jaloers op. Ik vind Zoe echt heel erg leuk, haar video's zijn echt geweldig!

Nikkie. - Nikkietutorials

Ik vind Nikkie g e w e l d i g. Ze is zó leuk, en ze maakt echt ontzettend mooie looks. Ze is trouwens Nederlands, maar maakt engelse video's: even klappen voor haar accent. * klapt *

Lenette. - Lenette12345

Veel van jullie kennen haar wel, ik vind haar ook super leuk! Ze maakt leuke video's en ze verdient haar hoeveelheid abonnees dubbel en dwars!

Kim. - Inspiredbybeautyblog

Kim is ook een hele leuke youtuber! Ze maakt ook video's op haar tweede kanaal inspiredbymylife. Die video's vind ik ook heel erg leuk. En check haar looks zeker even, die zijn heel erg mooi!

Linda. - decorationn & decorationn2

LINDA IS ZO ZO ZO ZO LEUK. Haar hoofdkanaal decorationn is erg leuk, maar ik ben groter fan van haar tweede kanaal: decorationn2. Ze maakt echt super leuke vlogs, ik hou van haar vlogs!

Willemijn & Martine. - Livelifegorgeous & Kletskerkvanvlochem

Ik kan helemaal stuk gaan om de video's van Willemijn en Martine. Ik vind ze super leuk, ze maken echt hele toffe video's.

Teske. - Teskuh, Mylovebuglife, teske.

Teske is een heel erg leuke youtuber, ze maakt goede video's en echt ontzettend mooie looks, en ik vind haar persoonlijkheid gewoon super leuk.

Bethany. - Macbarbie07

Nog een buitenlandse youtuber waar ik groot fan van ben, is Bethany. Super leuke meid en haar video's zijn echt gorgeoussss.

Meredith. - Stilababe09

Een soort zelfde kanaal is Stilababe09. Haar video's kun je goed vergelijken met die van Bethany.

Kelvin & Peter. - Cinebuddies & Cinemates

2 hele leuke jongens, met 2 hele leuke youtubekanalen. Iets anders dan alleen maar beauty beauty beauty, maar ik vind dat soort video's ook erg leuk.

Alwin. - Yoursmokindog

Ook alwin maakt geen beauty video's (haha ik zie het al voor me) maar wel hele toffe video's, heel creatief, en super mooi bewerkt.

Dit waren een aantal van mijn favoriete youtubers! Haha, erg veel, en dit zijn nog niet eens al mijn favoriete youtubers.. Misschien een deel 2? Laat maar weten!

Wie zijn jouw favoriete youtubers?

xxx
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!