donderdag 25 juli 2013

Review: Paris memories eyeshadow palette #20



Laatst nam ik bij de dirx een oogschaduw palette van paris memories. Paris memories is een merk die mij qua uiterlijk niet zo heel erg aanspreekt, maar sommige producten zijn (zoals ik van andere hoor) best fijn. Ik nam een oogschaduw palette mee met een licht roze kleur, 2 mooie bruintinten en een aubergine kleur, waar ik groot fan van ben. Let's review this!





De verpakking spreekt mij zoals ik al zei niet heel erg aan. Zilver aan de onderkant, bovenkant is doorzichtig. Beetje goedkope uitstraling. Maar hij is ook goedkoop, namelijk €1,99. Geen geld natuurlijk voor 4 oogschaduws. En een sponsaplicator, laten we die ook niet vergeten. (die trouwens heel ruw is, niet zo fijn dus)


Helaas doet paris memories niet aan namen, het enige wat ik hier aan af kan lezen is #20. Het zouden oogschaduws moeten zijn met almond oil. Ik heb niet het idee dat dat wat toevoegt aan de oogschaduws, of dat ik er gewoon niet op let, maar het klinkt wel leuk.


Dit zijn de kleuren. Natuurlijke tinten, voor een basic look. 

Sorry voor die creepy ader die je ziet zitten, beetje eng, haha!

De pigmentatie is zeker niet slecht, op de tweede kleur na. Daar kom vrijwel niks vanaf. Oké. Een hele lichte bruine waas. Maar is dat wat we willen? Nee. De andere oogschaduws zijn wél gepigmenteerd, al laten ze me nou niet heel erg versteld staan. 


Conclusie.
De verpakking spreekt mij niet zo aan, de prijs en de kleuren wel. Het mag er ook wel wat goedkoop uit zien aangezien hij maar €1,99 is. Eigenlijk mag ik vanwege de prijs echt niet klagen, want de oogschaduws zijn, op de lichte bruin na, goed gepigmenteerd. Ik mis alleen een beetje de intensiteit en de 'WOW factor'. Daarbij zijn de oogschaduws ook iets korellig, maar ze veroorzaken gelukkig geen fall out. Als de oogschaduws net even wat intenser waren en net wat met een aparte glans, was hij perfect. Maar als ik kijk naar de prijs mag ik niet klagen.

Dus een leuk palette, fijne prijs, en mooie kleuren, maar had wel iets intenser gemogen.

Dit palette is te koop bij dirx en online op verschillende webshops. 

Morgen komt er een stap voor stap look online met dit palette!

Liefs,
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!