vrijdag 26 juli 2013

Stap voor stap ooglook met het paris memories palette #20.


Gisteren zagen jullie al de review van het paris memories palette in #20 (helaas geen naam). Vandaag ga ik je laten zien hoe je met dit palette een simpele, draagbare look kunt maken. Lekker makkelijk om te maken, en kost ook niet zoveel tijd.




Begin met een oogschaduwbasis. Ik gebruik de prime and fine eyeshadow base van catrice hiervoor.


Dan gaan we nu aan de slag met oogschaduw!


We beginnen met de lichtste en eerste kleur uit dit palette, die brengen we aan op het bewegend ooglid.


Breng dan met een stevige kwast de derde kleur aan aan de buitenkant van je ooglid, en lichtjes in de arcadeboog. 


Breng met een wat meer fluffy kwast (ik gebruik een kleine blendingkwast) de donkerste kleur aan in de arcadeboog.


Tijd om te blenden! Tik je fluffy blendingkwast heel lichtjes in de tweede kleur uit het palette, en blend alle kleuren goed, zodat ze mooi in elkaar overlopen. 


Dan breng je de eyeliner aan. Ik breng een dun lijntje aan, dicht tegen de wimperrand, voor een natuurlijk effect, maar een winged eyeliner zal ook mooi staan bij deze look.


Een laagje mascara, en je bent klaar!


Dit is dan de look! Je zou de eerste kleur ook nog kunnen aanbrengen op het wenkbrauw bot als een highlighter, maar ik heb gekozen voor een matte highlighter uit een ander palette, die vond ik mooier. 
Je zou de derde kleur uit het palette ook nog kunnen aanbrengen onder de onderste wimperrand, voor een wat meer smokey effect, ook wel tof!  

Wat vind jij van de look en draag jij dit soort natuurlijke looks vaak?

xxx
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!