zaterdag 27 juli 2013

Stap voor stap nail art: smoking.


Ik ben weer verslaafd aan nail art, ik vind het echt weer helemaal leuk! Vandaar dat ik vandaag weer een nail art maak, een smoking nail art. Niet smoking in de zin van roken, maar in de zin van een pak. Ik ga jullie precies laten zien hoe je deze nail art kunt maken!



Dit is wat je nodig hebt:

- Een zwart nagellakje.
- Een wit nagellakje.
- Een dottingtool of satéprikker.
- Een nail art kwastje (optioneel) 


Ik ga het jullie laten zien op een nep duim! Ik neem aan dat als je de nail art namaakt, je dit niet doet, begin dan met een basecoat.


Breng dan de witte lak aan over je nagels, twee laagjes als dat nodig is.


Teken dan 2 zwarte, dikke lijnen. Deze vormen het jasje. Je kan ze zo hoog maken als je zelf wilt.


Pak je dottingtool (of satéprikker) en je zwarte lak erbij, en maak 3 stipjes, voor de knoopjes. Begin net boven het zwarte.


Maak dan het strikje met je zwarte lak en je nail art kwastje. Dit kun je ook doen met de satéprikker of dottingtool. En dan is je nail art klaar!

Wat vind jij van deze nail art en ga je hem namaken?

Liefs,
Heleen


1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!