maandag 5 augustus 2013

Mijn favoriete parfum: Christina aguilera.


Een parfum dat echt mijn meest favoriete ooit is: Christina Aguilera. Wauw, ik ben echt dol op die geur en kan hem elke dag dragen. Maak kennis met mijn liefde.






 De verpakking is niet zo heel erg bijzonder, maar ik vind hem zeker niet lelijk! Ik vind dat kant heel erg leuk gedaan, er zit 30 ml in en is €23,25. Voor 15 ml betaal je €15,95 en voor 50 ml betaal je €32,50.


 De noten van dit parfum zijn:

Topmoten: pruimen en perzik
Hartnoten: jasmijn en meiklokjes
Basisnoten: sandelhout en witte muskus
Alles bij elkaar maakt het een heel lekker, bloemig, speels, maar toch vrouwelijk parfum 


Zoals je kunt zien is hij bijna leeg, nou ja, 2/3 deel is er nu uit. Ik ben er echt dol op!



Ik kan dit parfum iedereen aanraden! Hij is te koop bij verschillende drogisterijen, en ik vind hem nog niet eens zo duur, en kijk voor dit parfum ook eens bij etos, heel vaak heeft etos dit parfum met flinke korting.

xoxo
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!