dinsdag 6 augustus 2013

Review: Yves Rocher 3 in 1 eye pencil 08 blanc.


Ik gebruik dagelijks een lichtroze oogpotlood op mijn waterlijn, voor een frisse uitstraling. In de drogisterij vind je niet snel een goed lichtroze oogpotlood, wel wit, maar dat vind ik net iets te hard. Yves Rocher heeft een betaalbaar lichtroze oogpotlood, die ik vandaag ga reviewen voor jullie!







De 'verpakking' van het oogpotloodje is niet zo heel erg bijzonder: gewoon lichtroze, net als het potlood zelf. Normaal is het oogpotloodje €7,50 maar Yves Rocher heeft heel vaak 50 % korting, zo ook nu. Dus is hij €3,75 en te koop bij Yves Rocher store's en online op Yves-rocher.nl.




De pigmentatie is top! Hij is ontzettend romig, maar blijft wel redelijk goed zitten (= 1 / 2 keer per dag bijwerken).

Links: zonder. Rechts: met.

Het oogpotlood is niet zo BAM IN YOUR FACE maar juist heel mooi en natuurlijk, en geeft je net een wat frissere uitstraling. 


Conclusie.

Ik ben dol op dit oogpotlood, en kan hem je zeker aanraden. Hij is romig, goed gepigmenteerd, brengt makkelijk aan, geeft een mooi effect: i love it!

Liefs,
Heleen

1 opmerking:

  1. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Op donderdag 8 augustus komt het artikel online op mijn blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!