zaterdag 3 augustus 2013

Mijn favoriete zomerse nagellakjes.


De zomer begint, dat betekent: weg met die donkere, winterse nagellakjes, en say hello tegen de vrolijke zomerse kleurtjes! Ik heb mijn favoriete zomerse nagellakjes erbij gepakt, en die ga ik jullie laten zien!



OPI - Roll in the hague

Aaaah, ik hou zo van dit lakje! Oranje is zeker niet mijn kleur, maar deze is iets roder dan de gemiddelde oranje kleur, en hij staat gewoon super leuk en hij is lekker fel.

OPI - Pink Friday

Nog een grote favoriet van mij: Pink Friday. Een hele lieve licht roze kleur, maar hij zou niet uit de Nicki Minaj collectie komen zonder lekker fel te zijn. Deze is dus ook lekker knallend!


Essence - Alpha better gamma

Ook dit lakje kom uit een limited edition collectie helaas, maar dit is echt een heel erg leuk kleurtje! Zalm roze, met een aparte glans: budget topper!


Essence - upper green side

Groen is niet helemaal mijn kleur, maar ook dit is een leuke budget topper! Een hele lieve, zachte grone kleur, met een blauwe glans, erg mooi.

Essence - that's what i mint

Essence heeft hele leuke zomerse kleurtjes, dus hier nog eentje! That's what i mint, is een super mooie mint kleur.

Kiko - 340

Laatste, maar zeker niet de minste, een heel erg leuk licht blauw kleurtje van Kiko. Mijn favoriete blauwe kleur ooit! Hij is echt prachtig en perfect licht blauw. Love it!

Dit waren een aantal van mijn favoriete zomerse nagellakjes! Lekker fel dus, daar houd ik wel van!

Wat zijn jouw favoriete zomerse nagellakjes?

xoxo
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!