vrijdag 2 augustus 2013

Review: Catrice allround concealer palette


Catrice allround concealer palette. Een tijd geleden was het een heel populair en gehyped product. Dat haalde mij eigenlijk nooit over om te kopen, maar laatst kocht ik hem toch, en het leuk me leuk om jullie te vertellen wat ik ervan vind in een artikel!






 Het concealer palette is €3,59 en is te koop bij de Kruidvat. De verpakking is simpel, zeker niet lelijk of goedkoop, maar niet zo heel erg bijzonder.

 De groene kleur kun je gebruiken op rode plekjes, de rode concealer voor donkere kringen onder je ogen, en de huidkleurige concealers voor allebei of voor over de groene of rode concealer.

Dit zijn de swatches! Lekker gepigmenteerd zijn de huidkleurige concealers, de gekleurde concealers wat minder.


De concealers zijn lekker romig, en blenden mooi in de huid. Ze zijn ook goed dekkend! Zonder poeder blijven de concealers niet zo goed zitten, dus ik kan je aanraden om je gezicht af te poederen na gebruik van dit palette!

Conclusie.

Een heel erg fijn budget proof palette. Ik gebruik hem vaak, en dan vooral de donkerste en de beige kleur, die mix ik met elkaar, en dan is de kleur perfect! De groene en rode gebruik ik wat minder, maar af en toe pak ik die er nog wel eens bij. Ik vind het heel handig dat er meerdere kleuren inzitten, zodat je goed kan mixen, maar ook voor ieder wat wils. Maar dat heeft ook nadelen, want als je een hele lichte huid hebt, gebruik je waarschijnlijk de donkerste niet, dus blijft die over. Maar goed, ik mag niet klagen, want hij is wel ontzettend goed en goedkoop!

Heb jij dit product en wat vind je ervan?

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!