zondag 18 augustus 2013

Update - Vakantie, tienertour, gastblogger en meer.

Hoi allemaal! Het is eindelijk weer tijd voor een update.
Dat werd wel tijd, want ik heb veel te vertellen. Ik ben op vakantie geweest, ik ben aan het tienertouren, ik heb een nieuwe gastblogger, mijn boeken zijn alweer binnen, meer lezen? Lees zeker verder.
foto.JPG

Als eerst ben ik op vakantie geweest, 2 weken naar Frankrijk. Het was echt een ontzettend leuke vakantie, met hele leuke mensen, een mooie camping, waar ik inmiddels al voor het 7e jaar heen ben geweest, maar het blijft echt een geweldige camping. Er zit namelijk een strand aan de camping, aan de middellandse zee, een heel groot zwembad met 2 glijbanen, winkeltjes op de camping, een bar, een restaurant, en het ziet er gewoon allemaal erg verzorgd uit. Mocht je er benieuwd naar zijn, het is de camping Aloha, in zuid Frankrijk.

Doordat ik op vakantie was, kwamen er 2 weken geen video's online, omdat ik geen wifi had. Alleen de laatste dagen en heel af en toe als ik bij de mac Donalds was, haha. Maar video's uploaden is dan niet handig. Wel kwamen er artikelen online, want die kan ik heel simpel inplannen, dus dat was geen probleem.

De afgelopen dagen was het wat rustiger op mijn blog, ik had het druk en er kwamen wat dingen tussendoor, waardoor ik geen artikelen kon schrijven. Ik ga het weer proberen op te bouwen om elke dag een artikel te schrijven.

Een reden waarom ik geen artikelen kon schrijven was omdat ik aan het tienertouren was. Dat is 2 dagen onbeperkt reizen door heel Nederland voor 33 euro. Dat is best voordelig als je het vergelijkt met een dagkaart. Ik doe dat met mijn nichtjes Judith en Sophie en met mijn zus Marit. Hartstikke gezellig en ik heb wat leuke dingen gekocht, daar komt snel een shoplog van nadat ik maandag voor de laatste dag ga reizen. Dan ga ik naar Den haag, heel veel zin in!

Ik heb een iPhone! Ja, eindelijk. Ik spaar er al een lange tijd voor, en nu heb ik hem eindelijk! Ik ben er super blij mee, je kan er zoveel mee! Het is de iPhone 4, in het wit. Het kost wat maar het is zeker weten je geld waard.

Ik heb een gastblogger zoals jullie ongetwijfeld al gezien hebben, Jamie. Ze schrijft elke woensdag een artikel op mijn blog, en het gaat prima tot nu toe! Ik ben heel erg blij dat zij artikelen voor mij schrijft, ik vind haar artikelen erg leuk! Ze heeft ook een Youtube kanaal: beautypassions. Abonneer zeker even!

Als laatste wil ik het met jullie hebben over Beautyweekofheleen. Een week waarin ik elke dag een video plaats op mijn Youtube kanaal beautylifeofheleen. Door het tienertouren maandag gaat dat volgende week niet gebeuren, maar over 1 of 2 weken waarschijnlijk. Bereid je voor, haha!

Volgens mij was dat alles wat ik wilde vertellen. Voor de rest gaat het prima met mij, ik heb mijn schoolspullen al gehaald, mijn boeken zijn binnen, boeken gekaft, tas gekocht en ik heb mijn rooster al gezien. School komt steeds dichter bij, ik heb er om eerlijk te zijn niet veel zin in, maar ja, het moet ook gebeuren. Ik ga naar 2 havo.

Hopelijk tot morgen!

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!