woensdag 21 augustus 2013

Column #4 - Face of the day: in the jungle.

Zoals elke woensdag schrijft Jamie weer een artikel voor op mijn blog. Vandaag laat ze jullie een Face of the day zien, dus ben je benieuwd? Scroll dan naar beneden!



Hee, leuk dat jullie weer een artikel van me lezen. Vandaag een face of the day. Ik laat zien wat voor make-up ik draag met een look, ik wil alvast zeggen dat je op de foto’s (vooral m’n ogen) niet goed kan zien hoe de look eruit ziet, helaas zag ik dat niet op m’n camera dus ik kwam er net pas achter SLIM. Maar ik heb een nieuwe camera die echt hele mooie foto’s maakt dus er komen betere foto’s aan. Maar nu verder met het artikel!




Gezicht



















Mijn gezichts make-up is heel simpel eigenlijk ik gebruik een foundation van miss sporty, concealer van catrice in 010 ivory, poeder van miss sporty, een blush van MAX make-up in 032 rosewood en een highlighter van etos.

Ogen:





Zoals ik al zei de foto’s zijn niet heel goed maar laten we maar met de producten beginnen. Voor m’n wenkbrauwen gebruik ik een etos wenkbrauw potlood in 003, mijn eyeshadowbase is van essence, de oogschaduws die ik gebruik is in de crease de derde kleur van een miss sporty palette in de kleur 403 brown eyes, op m’n ooglid een mono van catrice in 070 Mr Copper’s Fields en als matte highlighter een mono van catrice in 090 bring me frosted cake. En m’n mascara is van essence de get big lashes triple black.


Lippen:





Op mijn lippen heb ik een mooie roze/rode lipgloss van de essence stay with me long lasting lipgloss in 03 candybar.


En dit was alweer mijn artikel ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week!
En Oja ik ben ook weer begonnen met bloggen op mijn oude blog: www.beautypassionblog.blogspot.com maar ik ga natuurlijk zeker door met mijn gastartikel op de site van Heleen!

xo Jamie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!