zondag 25 augustus 2013

Tienertouren. - Wat vind ik ervan? (+ kort verslag)

foto.JPG


Zo, dat is lang geleden. Ik zal zo snel mogelijk weer een update schrijven, maar daar ga ik het vandaag niet over hebben, ik ga het hebben over tienertouren. Wat het is, wat ik ervan vind en al die in informatie lees je in dit artikel.

foto.JPG
 
Laten we beginnen met hoe leuk ik het vond. WANT HET WAS ECHT LEUK.
Met de trein reizen vind ik echt heel erg leuk, en als je dan ook nog eens met leuke mensen gaat, is het helemaal compleet. Ik ging met mijn nichtjes Judith en Sophie en met mijn zus. Het was ontzettend gezellig!
 
Voor degene die niet weten wat tienertouren is, het kost €33,- en daarvan kan je dan 3 dagen reizen door heel Nederland. Je kan dus elke dag naar 1 stad, maar je kan ook naar 5 verschillende steden per dag, alleen zit je dan wel bijna de hele dag in de trein in plaats van de stad, maar goed, het is net wat je leuk vind.
 
De eerste dag zijn we naar Almere geweest, waar onze meest favoriete Primark zit (die in Hoofddorp is nogal klein en rommelig, en we hebben gehoord dat het in Rotterdam niet heel anders is). Ik hou echt van Primark, ik probeer er niet al mijn kleding te kopen, omdat ik weet dat veel mensen er mee lopen, maar het blijft een hele leuke winkel, hoe dan ook. Daarna zijn we doorgegaan naar Utrecht, daar hebben we wat rondgelopen en in wat winkels gekeken. (en natuurlijk ook wat gekocht)
 
De tweede dag zijn we naar Amsterdam geweest. Achteraf gezien zijn we heel veel winkels misgelopen (zoals Brandy melville en de magnum store :( ) maar alsnog was het wel gezellig, en Amsterdam blijf ik een hele leuke stad vinden. Daar hebben we een dag doorgebracht, en toen zijn we weer naar huis gegaan na een heerlijke Starbucks hebben gedronken.
 
De derde en laatste dag zijn we eerst naar Den haag gegaan, wat ik ook echt een hele leuke en gezellige stad vind. Den haag is echt heel erg mooi, en ze hebben heel veel leuke winkels en de mensen zijn heel aardig. Veel heb ik er niet gekocht, maar gezellig was het wel. Daarna wilden we nog even naar de primark, en in Hoofddorp lag de dichtstbijzijnde, dus daar zijn we heen gegaan.
Het is een beetje een rommelige, kleine primark, maar niks kan je vergelijken met de Primark in almere, want die is echt mooi groot en ruim opgezet. Maar ze hadden er wel weer andere dingen dan in Almere, dus het was wel weer leuk om te kijken. We zijn doorgegaan naar Amersfoort omdat we daar moesten overstappen, en dus zijn we daar meteen gaan eten, want het was inmiddels al half 7, en we hadden erg honger.
 
Dat waren de dagen kort samengevat. Hoe ik het vond? Erg leuk en het was heel erg gezellig.
Zou ik het nog een keer doen? Ja, ik vond het echt heel erg leuk. Ik ben trouwens niet 3 dagen achter elkaar geweest, 2 dagen achter elkaar en 4 dagen later zijn we nog een dagje weg geweest. 3 dagen achter elkaar is lang, en ook best vermoeiend, een paar dagen daartussen deed ons allemaal wel goed.
 
Ik kan je het zeker aanraden, omdat een dagkaart vaak €15,- euro is, bespaar je ook nog eens wat geld, wat je sowieso eigenlijk wel doet. Ik zou je dagen wel verdelen, dus in plaats van 3 dagen achter elkaar, er wat dagen tussen doen.
 
Zo, dit was weer eens een lang artikel, ik vond het leuk om te schrijven, en hopelijk vond jij het leuk om te lezen! Tot snel!
 
Liefs,
Heleen
 
 
 

1 opmerking:

  1. Hey DenHaag mijn stadje haha. De afro winkel is inderdaad best wel leuk! Wat apartere dingen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!