zondag 25 augustus 2013

BeautyWeekOfHeleen is begonnen!

Wat eigenlijk in week 33 zou moeten gebeuren, gebeurd deze week. Deze week ga ik namelijk elke dag een video plaatsen, de hele week. Waarom? Lees verder als je dat wilt lezen.

 Nou waarom. Omdat ik de laatste tijd veel inspiratie had, maar het eigenlijk niet echt kon verwerken, omdat ik weinig tijd had. Ik heb nu nog een week vakantie, dus had ik niet veel keus in de weken, vandaar deze week. Ik heb er heel veel zin in, en ik hoop jullie ook!

Vanaf morgen komt dus elke dag een video online, dus abonneer op mijn youtube kanaal Beautylifeofheleen, om dus elke dag meteen een video van mij te zien.

Er komt aankomende week dus ook geen 'gewoon' artikel online, maar dus elke dag een video. Daar zal ik geen artikel over maken, dus abonneer op mijn kanaal om de video's te zien.

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!