woensdag 4 september 2013

Column #4 - Lipstick tag!

Elke woensdag komt er een artikel online van Jamie, en vandaag doet zij de lipstick tag, enjoy!



Vandaag een tag de lipstick tag, lipstick is een van mijn favoriete make-up producten ik heb er dan ook best wel veel van. de tag bestaat uit tien vragen veel plezier met lezen!

 1. Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?
Ik heb er 17, met verschillende merken o.a catrice, miss sporty en action
2. Hoe berg je jouw lipsticks op?
In een kubus vormig bakje wat ik in een setje met andere boxen kocht bij de ikea.
 
3. Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was Je toen?
Ik heb via m'n folderwijk ooit een box gekocht met make-up en daar zaten wat lipsticks in maar die heb ik dus niet echt in een winkel gekocht, maar als eerste echte was het denk ik een miss sporty  lipstick in 015 i chat ik kocht hem denk ik op 12 jarige leeftijd en ik gebruik hem nog best vaak.
 
4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt en zo ja welke?
Nee nog nooit, ik weet ook niet of dat ooit zal gebeuren haha.
5. Wat is je lievelingslipstick en welke heeft het mooiste hulsje?
m'n favoriete is denk ik toch wel essence 53 all about cupcake een kleurtje wat elke dag kan echt een topper. En de mooiste huls is meteen ook m'n nieuwste aanwinst de catrice ultimate shine gel colour 040 don't fear the sheer.
 
6. Wat is je lievelings budgetlipstick?
Dat is denk ik toch de zelfde als hier boven essence 53 all about cupcake
 
7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven? Bijvoorbeeld naar school of naar het werk.
Ik draag best vaak een lipstick van catrice 240 Hey Nude, een mooie kleur die overal bij past.
 
8. Voor welke lipstick heb je de meeste moeite gedaan om hem te krijgen?
Ik denk mijn h&m lipstick in Darling Pink ik kon hem in Nederland nergens vinden, en toen ik met school in Lille was heb ik als een gek gezocht in de h&m daar naar de make-up en toen vond ik hem eindelijk!
 
9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?
Dat is een kleur van de action van max make-up maar eigenlijk is het niet zo erg omdat ik hem in een setje kreeg met een kleur die ik wel mooi vind het is de kleur: Honey Beige.
 
 1
0. Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?
Ik wil echt nog een keer een lipstick van Mac, elke keer als ik ze zie op blogs wordt ik helemaal verliefd! Ik wil er echt een keertje eentje kopen! 
 
En dat was alweer de lipstick tag  ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als je hem ook wilt doen neem gerust de vragen over hierboven!
xo Jamie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!