maandag 12 augustus 2013

www.Marington.nl (+ kortingscode!)

Hoi meiden!
Ik ben even weg geweest, maar nu kan ik eindelijk weer schrijven! Morgen zal ik een update schrijven, dus dan ga ik er nog uitgebreid op in. Maar vandaag ga ik het met jullie hebben over de webshop marington.nl! Het is een site met leuke lifestyle spulletjes, met onder andere damestassen, leren tassen, muurstickers, hamamdoeken. En nog meer andere leuke dingen.



Marington.nl verzend gratis (alleen binnen Nederland, dus niet naar BelgiĆ«!) en binnen 2-4 dagen heb je je bestelling in huis. Heb je iets besteld maar het is toch niet helemaal? Dan kun je het terug sturen en krijg je je geld natuurlijk terug! (binnen 14 dagen retour)


 
Nu heb ik vandaag iets leuks voor jullie, namelijk een kortingscode! Met deze code kan je tot 16 augustus 10% korting krijgen op deze webshop! Met de volgende code kan je daar gebruik van maken: fD7JK36cS.
 
Ik vind het zelf echt een leuke webshop, en dat zeg ik heel eerlijk. De tassen vind ik heel erg mooi en de muurstickers vind ik ook gaaf! Ze zijn wat prijzig, maar muurstickers en tassen zijn nou eenmaal niet zo goedkoop, en de kwaliteit zal wel heel erg goed zijn. En met de code kun jij dus van 10% korting profiteren, dus doe dat zeker!
 
Liefs,
Heleen


1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!