woensdag 25 september 2013

Colomn #6 - Jamie's douche producten.

Het is woensdag en dus tijd voor een artikel van Jamie!
Vergeet trouwens niet een kijkje te nemen op haar youtube kanaal en blog! (beautypassions)
 
Mijn douche producten
Vandaag laat ik zien wat voor producten ik gebruik onder de douche het zijn er niet zoveel maar toch wel leuk om te zien, lees verder om te weten wat ik onder de douche gebruik.
 
Als eerst lichaamsverzorging, als douchegel gebruik ik een showergel van the body shop in de geur blueberry, deze kocht ik een tijdje geleden en deze is super zuinig in gebruik en ruikt en naar pure cassis heeeeerlijk. En de scrub is van de h&m waar ik niet heel veel over te zeggen heb gewoon een prima scrub.
(sorry voor de wazige foto)
Ik was elke keer als ik douche m'n gezicht. Ik douche elke avond en soms ook 's ochtends ik haal in de avond eerst m'n make-up eraf en ga dan douche en gebruik dan mijn facewash van Nivea die ik echt super vind. Het is een schuim facewash wat heerlijk zacht is voor je gezicht. Mijn gezichtsscrub is die van odina visage oftewel het merk van de action die heel goed is voor mijn huid prima dus.
Voor mijn haar gebruik ik twee producten van l'Oreal paris Elive de shampoo is de volume collageen die mijn haar super zacht maakt maar verder niet echt iets bijzonders en de conditioner is de total repair (5) die mijn haar ook zacht maakt maar ook een mooie glans geeft.
En dit waren dan alweer mijn doucheproducten, tot volgende week xo Jamie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!