maandag 7 oktober 2013

Pictures of the month September.

September is voorbij, we zitten inmiddels alweer in de maand Oktober en dat betekent niet alleen dat er weer een nieuwe 'Pictures of the month' verschijnt, maar ook dat het najaar/ de herfst weer is begonnen! Hou mijn Youtube kanaal Beautylifeofheleen in de gaten als jij op de hoogte gehouden wilt worden van mijn herfst kleding en beauty producten! Genoeg gekletst laten we beginnen met het artikel.


 
Foto 1. - Heerlijk ontbijtje, Italiaanse bol, aardbeien en besjes en lekkere thee.
Foto 2. - Een lieve vriendin.
Foto 3. - Met mijn lieve nichtje!

 
Foto 1. - Selfie!
Foto 2. - Blij foto omdat mijn blokbeugel er over een maand eindelijk uit mag!
Foto 3. - Gemaakt met beeldende vorming, aardig mislukt, maar het moet een potje voorstellen.

 
Foto 1. - Super mooie lucht! (Geen filter)
Foto 2. - Dagje shoppen in Centro (Oberhausen, Duitsland) Shoplog komt eraan!
Foto 3. - Daar heerlijk gegeten bij KFC.

 
Foto 1. - Mijn leven op dit moment: Wiskunde.
Foto 2. - Een deel van mijn make up stash opgeruimd, are you in for a stash video?
Foto 3. - Donutstore in Centro.

Dit was het alweer, niet echt veel foto's maar hopelijk toch leuk om te zien! 
Tot morgen!

Liefs, 
Heleen
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!