woensdag 9 oktober 2013

Column #7 - My bucketlist.

Vandaag weer een column van Jamie, en zij gaat vandaag een deel van haar bucketlist vertellen, have fun!
 
Vandaag laat ik een kleine selectie zien wat ik nog graag zou willen doen/hebben voordat ik dood ga, natuurlijk lijken dingen onwaarschijnlijk maar blijven dromen kan altijd!



Als eerste mijn grootste wens One Direction ontmoeten, dat lijkt me zoo ontzettend gaaf en geweldig. Ontmoeten lijkt me een beetje moeilijk maar zien ga ik ze zeker ik ga namelijk naar het concert op 24 juni!!
 
Deze is iets makkelijker te volbrengen, een walk-in closet, welk meisje wil dat nou niet?
 
Ik zou enorm graag willen reizen nadat ik klaar ben  met school, en mijn grootste wens is dan wel om naar Australië te gaan, het lijkt me gewoon prachtig!
 
Dit is iets makkelijker te behalen, ik zit nu in 4gymnasium en moet dus nog 2,5 jaar en daarna nog studeren maar ik wil het wel graag in 1x halen.
 
Skydiven lijkt me zo vet!! Sommige lijkt het dood eng maar dit ga ik zeker nog een keer doen, net zoals bungee jumpen.
 
Dit zei ik hierboven ook al, maar ik wil echt wat van de wereld zien in mijn leven.
 

Tattoo's vind ik echt heel mooi, ik zou dan graag ook ooit een tattoo nemen, ik weet nog niet precies waar en wat voor 1, maar dit ga ik echt een keer waarmaken!
 
 
En dit lijkt me ook al zo vet, een eigen kleding lijn hebben, ik ben alleen niet zo creatief haha, maar het lijkt me wel ontzettend tof!
 
En dit was een deel van mijn bucketlist ik wil nog wel veel meer maar dan blijf je scrollen haha.
Tot volgende week xo Jamie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!