donderdag 10 oktober 2013

Review: La roche-posay producten.


Het is (eindelijk) weer tijd voor een review, en vandaag review ik de 2 producten van la roche-posay die ik (onder andere) heb ontvangen van skinpharma.nl. Ik review de In-depth nutri-reconstituting cream en de anti-imperfection care. Wat een moeilijke en lange namen, maar goed, haha. Let's review it!



Anti-imperfection care.

Hier was ik onwijs benieuwd naar! Ik ben meteen toen ik hem binnenkreeg gaan testen, met als gevolg dat hij nu bijna op is, haha. 

Dit product heeft een soort gel substantie, doorzichtig. Daarom was het onwijs moeilijk om deze goed op de foto te krijgen, daarom ook geen 'swatch' van dit product. Maar ik kan in ieder geval zeggen dat hij een beetje een slappe gel substantie heeft. Dus niet heel stevig, maar een beetje waterig.


De gel trekt snel in, en ruikt prima. Ik breng hem aan voor ik ga slapen, en laat hem dus gewoon de hele nacht intrekken, maar dat is dus niet echt nodig.


Ik vind het geen slecht product. Ik ben er niet helemaal weg van, want hij heeft niet heel erg veel bijzonders voor mijn huid gedaan. Hij maakte mijn onzuiverheden niet erger, maar deed niet wat hij beloofde: mijn onzuiverheden verminderen. Dat vind ik jammer, want daar is het product nou eenmaal voor gemaakt. Hier en daar droogt hij een puistje na een paar dagen wel uit, maar geen effect waar ik nou echt heel enthousiast van kan worden.

Dit is dus niet een product waar ik mega enthousiast over ben. Misschien maakt het volgende product mij wel heel erg blij, lees snel verder.


Nutri-reconsituting cream.

Dit is een creme die je huid intens moet voeden, geschikt voor de zeer droge en gevoelige huid. Aangezien ik geen zeer droge of gevoelige huid heb, was dit op het eerste gezicht niet helemaal een product voor mij. Maar wie weet wat ik denk na het testen.



Deze creme is vrij dik, ruikt ook prima, de geur van het vorige product vond ik persoonlijk wel lekkerder. 
Ondanks de dikke substantie trekt de crème erg snel in, meteen al een pluspuntje!

Omdat ik een vette huid heb, deed het niet veel goeds voor de glans op mijn gezicht, daarom heb ik hem net als het vorige product weer 's avonds opgedaan. De volgende dag merk ik niet dat mijn vette huid veel erger is geworden. 

Dit product maakt mijn huid echt super zacht. Hij voedt enorm goed, en dit product ga ik zeker bewaren voor de hele koude dagen, daar is hij zeer geschikt voor. Als nachtcrème vind ik hem echt super, mijn huid is de dag erna goed gevoedt, en hij voelt lekker zacht aan. Fijn product!

Klik hier voor meer informatie over dit product. 

Dit was de review van de la roche-posay producten. Hopelijk heb je er wat aan, bedankt voor het lezen!

Meer over dit merk kun je hier vinden.

Deze producten zijn te bestellen bij skinpharma.nl

Liefs,
Heleen

1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!