donderdag 17 oktober 2013

Favoriete muziek op dit moment.

Het is weer eens tijd om een artikel het zelfde te beginnen als altijd: vandaag laat ik jullie weer eens mijn Favoriete muziek op dit moment zien/horen. Vandaag is het weer zo ver. Ja. Haha. Let's goooo.



Booyah - Showtek ft. We Are Loud & Sonny Wilson

 
Wat een leuk nummer! Echt zo'n typische 'ik heb geen zin in een rustig nummer maar ook niet in een heel druk nummer' nummer. Snap je het nog? Haha! Ik vind hem leuk.
 
Grown Women - Beyoncé
 
 
Ik heb respect voor de mensen die bij dit nummer stil kunnen blijven zitten, want dat kan ik zeker niet. Wat een lekker nummer! Ik hou van Beyoncé, dat weten jullie inmiddels wel, ik ben groot fan. En dit is echt een heel goed nummer, maar alles wat ze zingt vind ik goed, hahaha!
 
Talk dirty - Jason Derulo ft. 2 Chainz
 
 
Ik twijfel of ik deze al eerder in zo'n soort artikel als dit heb laten zien, maar anders: hier is hij weer. Blijft een leuk nummer, al ben ik er wel een beetje gek van aan het worden omdat ik werkelijk elk uur wel op de radio hoor. Maar hij blijft wel echt goed.
 
Truly, Madly, Deeply - One direction
 
 
Dat ik directioner ben, weet inmiddels ook iedereen, dus ja, weer een nummer van de 5 leukste jongens op deze aardbol. Truly, Madly, Deeply vind ik een ontzettend mooi nummer.
 
Roar - Tori Kelly ft. Scott Hoying (Cover)
 
 
Ik ben ook gek op covers, vooral de covers van Tori kelly vind ik te gek. Deze is ook echt geweldig! Het originele nummer vind ik redelijk, deze vind ik echt heel erg goed, beter dan het origineel!
 
American - Macklemore
 
 
Het meest lazy nummer ooit, ik hou ervan, wat je misschien wel een beetje merkt.
Dit liedje is gewoon lekker om te luisteren als je even aan niks wilt denken. Wauw, deze vind ik echt zo leuk, ik hou van Macklemore, alles wat hij zegt, doet, en zingt. Liefde.
 
Dit waren de liedjes die ik om dit moment geweldig vind! Veel luisterplezier!
 
Liefs,
Heleen
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!