dinsdag 15 oktober 2013

Wishlist #4 - MAC.

Deze kon gewoon niet ontbreken in mijn reeks 'wishlist' : de producten die ik op dit moment graag wil van een bepaald merk. Vandaag behandel MAC. Een, helaas niet zo goedkoop, maar o zo mooi make up merk. Ik heb een aantal producten die ik erg graag wil, dus laten we beginnen!



 Lipstick
MAC lipstick Angel.

Deze lipstick is echt zo'n perfecte 'my lips but better' kleur, ik vind hem echt prachtig! De prijs houdt me al een tijdje tegen, maar deze gaat zeker een keer in mijn mandje vallen!


 Lipstick
MAC lipstick Lady danger.

Een hele populaire lipstick, een prachtige klassieke rood. Lady danger. Echt ontzettend mooi. Ik denk dat het nog even duurt voordat ik deze koop, want ik draag eigenlijk nooit echt felle kleuren lipstick, maar dat wil ik zeker wel gaan doen!

 RiRi Hearts MAC Lipstick

MAC lipstick Riri woo.

Weer een hele mooie matte rode lipstick, en ik vind deze zo ontzettend mooi. Helaas niet meer verkrijgbaar (of hier en daar) maar ik heb gehoord dat MAC een soort zelfde kleur heeft in het gewone assortiment. Yay!

 Pro Longwear Concealer


MAC Pro longwear concealer.

De beste concealer ooit hoor ik van vele beautyliefhebbers, en ik ben er zo benieuwd naar, dat ik hem zelf ook wel graag wil proberen. Lijkt me een hele fijne concealer!


217 Blending Brush
MAC 217 kwast.

Dit is een ontzettend populaire kwast, die perfect is als stevige blendingkwast maar eigenlijk voor alles is deze kwast perfect, en wat is hij zacht, maar o zo duur..


MAC eyeshadow Cranberry.

Echt een prachtige oogschaduw dit, die ik ook echt heel erg graag wil. Ik hou van dit soort kleurtjes, en mac oogschaduws zijn echt heel erg mooi en ook kwalitatief goed.

Dit was het wel zo'n beetje! Stiekem wil ik ook nog een soort matte highlighter en een poeder van MAC, maar op dit moment zijn dit de producten die ik het allerliefste wil.

Wat wil jij heel graag nog een keer kopen van MAC?

Liefs,
Heleen



1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!