dinsdag 4 juni 2013

Felle kleuren make up. - Wat vind jij ervan?


De zomer begint bijna, een paar dagen geleden konden wij al genieten van de eerste zonnestralen, hopelijk deze week ook nog! Wat mij opvalt is dat als de zomer begint, je in veel collecties van zowel budget als high-end make up merken, veel felle kleuren ziet. Blauw, roze, groen, van alles en nog wat! Maar wat vind je er nou van, en draag je die felle kleuren ook echt vaak?



 
Ik heb niet veel felle kleuren make up, dat komt omdat ik het gewoon niet heel vaak draag. Of ik vind het niet mooi staan bij mijzelf, of ik vind het moeilijk te combineren. Af en toe vind ik het wel leuk om rode of fel roze lippen te hebben, maar dan wel subtiel, bijvoorbeeld met een getinte lippenbalsem. Hoe leuk en mooi felle kleuren ook staan op foto's, het echt draagbaar maken is voor mij en misschien ook voor andere, best een kunst.
 
Zoals ik al zei zie je tegenwoordig bij veel merken felle kleurtjes. Zo kennen jullie misschien wel de gekleurde mascara's die nu erg populair zijn. Kleurrijk, maar niet té. Ik vind ze wel tof, maar alle gekleurde mascara's die ik ben tegengekomen zijn erg duur.
 
Jullie kennen ook vast wel het essence sun club oogschaduw palette in 01 south beach. Die bevat felle, en natuurlijke tinten, heel leuk voor een budget merk.Hema is in haar nieuwste collectie met chalky eyeshaders gekomen, wederom weer in felle kleuren. In de nieuwste collecties van essence en catrice zie je ook weer felle kleuren. (Niet de collectie die momenteel verkrijgbaar is, maar degene erna) En zo kan ik nog wel even door gaan..
 
Genoeg make up producten in felle kleuren dus, maar wat vind jij er nou van?
Draag je het veel, en vind je het mooi? Of ga je liever voor wat meer natuurlijke make up, en dus niet te opvallend?
 
Laat het weten in de comments!
 
Liefs,
Heleen

1 opmerking:

  1. leuk artikel!
    zelf vind ik opvallende make up wel leuk voor een feestje maar naar school draag ik veel liever een nude look xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!