zondag 2 juni 2013

Pictures of the month.. May.

Het is weer tijd om een aantal foto's van de afgelopen maand te laten zien. Veel zijn het dit keer niet, omdat mijn mobiel stuk was, en heb dus niet veel foto's kunnen maken, alleen met de camera. Maar toch vandaag de Pictures of the month van de maand mei!



 
Met Charlotte van Pinkypolish.nl aaaah! Zo tof! Ik was in Amsterdam, en wilde even naar de Body shop, en ik wist dat Charlotte er werkte, maar had nooit gedacht dat ze uitgerekend op die dag ook in de Body Shop zou zijn! Heel awkward om te vragen of je met iemand op de foto mag, helemaal in een winkel, maar goed, wel heel leuk, ik ben groot fan! (Mijn haar was trouwens nat, vandaar dat het zo raar zit)



Dit is een souvenir die ik in Rome kocht, ik vind hem zo schattig!
Ik mis Rome enorm, het lekkere weer, de mensen, het super lekkere eten, de mooie straatjes: ik mis Rome!
Maar dit beeldje doet me dan toch weer een beetje aan Rome denken. =)


Toen ik mijn Rome shoplog opnam, zat Sophie ook in de kamer, en ze maakte deze foto, haha!
Ik heb geen statief trouwens, vandaar al die dozen en boeken.


Op de linker helft van mijn bureau heb ik sinds kort mijn parfum, een blik en van cute doosjes staan, die ik zo beter laat zien. Ik vond het wel leuk, weer eens wat anders!



Dit is toch wel een hele creatieve versie van mijn achternaam: Vronda, in plaats van Pfrommer. Haha! Toch was het weer heerlijk hoor, die chocolademelk caramel bij starbucks, die neem ik altijd!






Hoe leuk zijn deze cakejes? Een tijdje geleden kocht ik deze met mijn moeder, en afgelopen maand heb ik ze eindelijk gemaakt. Ze waren heerlijk, en ook heel leuk om te maken! 


Dit zijn de schattige doosjes waar ik het over had! Zelf gemaakt, ik vond het wel schattig en ze passen goed bij mijn kamer! DIY filmpje misschien?

Dit waren alweer zo'n beetje alle foto's. Niet zo veel dus, volgende keer beloof ik er meer!
Mei was best een leuke maand, maar niet heel bijzonder. Ik hoop dat Juni lekker weer brengt, want in Mei was het weer over het algemeen niet echt geweldig..

Happy June!

Liefs,
Heleen

2 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!