woensdag 10 juli 2013

Hema blendingkwast. = liefde.


Jullie hebben hem al gezien in mijn favorieten video van Juni (nog niet gezien? klik hier om de video te bekijken) : de hema blendingkwast. Er zijn niet ontzettend veel fijne kwasten die je in de drogisterij/winkel kunt kopen, maar ik vind deze kwast zó goed, dat ik een artikel aan wilde wijden.




Dit is de kwast. De steel is redelijk kort, maar ligt wel goed in de hand. De kwast is dus te koop bij Hema, en kost €2,60! Dat is zeer goedkoop voor een hele fijne kwast.



De kwast is heel erg groot, en de haren zijn ontzettend zacht. De haren zijn bruin en lichtbruin, nou spreekt dat mij niet echt aan, en hij ziet er in de winkel ook niet meteen zacht uit, maar hij is wel degelijk zacht.



Hij blendt oogschaduw heel erg goed, en ondanks dat hij redelijk groot is, blendt hij oogschaduws niet weg, maar dat ligt ook wel aan de oogschaduw. Ook kan je met deze kwast highlighter heel precies aanbrengen (op je gezicht). Hij is zo fijn!


Ik ben heel groot fan van deze kwast, hij is goedkoop, zacht en werkt zo goed! Love it!

xxx
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!